Çok yaşadım. Özellikle hamilelik ve doğumdan sonra olanlarda çok korkmuştum. Bebegim daha iki aylık bile değilken gece uyuyoruz eşimde görevde yani şehir dışında. Uyurken eşimin elinin göğsümün üstünde olduğunu bizzat gördüm ağırlığını da hissediyordum yani. Oyle değişik şeyler korkutucu oluyor ama etkisi hemen geçiyor.