nupel47 hiç inanmazdım karabasan olayına ama insan başına gelince anlıyormuş
Bekarken ailemden uzakta çalışıyordum, neredeyse her gece karabasan olayı yaşıyordum. sevdiğim insanların kılığında geliyordu resmen. bazen sadece üstüme çökmüş gibi oluyordu yataktan kalkamıyordum. bütün bildiğim duaları okuyordum açılamıyordum en sonunda herhalde ölüyorum deyip şehadet getiriyordum o zaman açılıyordum
en son işten istifa ettim çünkü kafayı yemek üzereydim. annemle 41 çörek otuna ayetel kürsi okuduk, bir kağıda da ayetel kürsi yazdık muskanın içine koyduk sürekli o muskayı taşıdım
daha sonra muska koptu, zaten senden gidince ya kaybolurmuş muska ya koparmış öyle derlermiş 🤷🏻♀️ bir daha da görmedim çok şükür