aa_360 asel0404 şuan 2 ayligiz ücretli iznim bitiyor ücretsiz kullanicam galiba sonrasında istifa bu gece uykusuzluk durumu ne zormuş
aa_360 Minel-inannesi 5 buçukta uyudu 7 buçukta uyandık bizde beyefendi şuan şekerleme yapıyor bende ev temizledim ölmekle meşgulüm 😂
Minel-inannesi aa_360 ay yok biz kahvaltidan sonra bi attik kendimizi sokaklara, aksam yemeği saati diye geldik eve😂 aksam uykusuna gecerken eziyeti olmasin diye oglen uyutmadim, yemekten sonrada bi park bi banyo inşallah 😊