10 yıldır bende var yüzüm hariç tüm vücudumda gitmediğim yer doktor kalmadı ama doktorlar geçmez dedi yani sadece geçici olarak geçiyor stres ve üzüntüde tekrar çıkıyorlar bende bu yüzden onlarla yaşamıyı öğrendim hiç bişey kullanmıyorum sadece kese yapmıyorum her duş alımında yoksa duştan çıkamıyorum kaşınmaktan.