Birseysorucaktim benim yüzümde vardı yıllar önce şu an iyileşti diyebilirim. Çok doktora gittim ama malesef bi tedavisi yok.
Sakın saçma sapan sabun vs internet sitelerinden alınan kremleri vs kullanmayın hepsi dolandırıcı. Eczanelerde ya da kendi sitelerinden alacağınız dermokozmetik ürünleri kullanmalısınız. Deneyerek size iyi gelen temizlik jeli ve nemlendirici kremi bulacaksınız ya da eczaneden alacaksınız. Mutlaka evden çıkmadan çok iyi bi güneş kremi kullanacaksınız. Sabah akşam temizlik ve nemlendirme yapacaksınız. Glüten ve süt ürünlerini keseceksiniz.
Ama bunları yapsanız dahi iyileşmesi yılları alıyor bilginiz olsun. Dermokozmetik olmayan hiçbir ürünü cildinize sürmeyin çok daha kötü olur bilginiz olsun zamanında ben yaptım çünkü.