Tam bu konu ile ilgili post açacaktım ki bu konuyu gördüm. Bende sizlere şu konuda danışmak istiyorum annelerim.
Bizim yatak odamız küçük, daha havalar soğur soğumaz nem oranımız 60 civarına geliyor ve camları sabahtan akşama kadar açık tutsam da en fazla 50’ye iniyor anlamadım gitti. Bebeğim bir yaşında ve her sabah burnu tıkalı kalkıyor onunda benim de babasınında. Geçen sene hava nemlendirici almıştım( çok ucuz bir şeydi, kaliteli değildi belki) ama sanki bizim nemlendiriciye değilde temizleyiciye ihtiyacımız var gibi? Siz ne düşünüyorsunuz? Benim gibi problem yaşayan var mı?