Bebeğim astım bronşit ve astım alerji maalesef ki çok üzülerek söylüyorum ve artık petekleri açtığımız için oda ister istemez havasız kalıyor yani bunun önünü alabilmek için bir nebzede olsa oğlum hastalığı azalsın diye nemlendirici almayı düşünüyorum KANZ’ın buhar makinesini almayı düşünüyorum alıp kullanan memnun kalan var mı acaba veya şu marka ona göre hem daha iyi hem daha verimli dediğiniz var mı ✨🙏