yaraliceylanim rana0234 emzirirken de güvenle kullanılacak ilaçlar var ama önermek etik olmaz siz doktora gidin lütfen o size reçete etsin
rana0234 yaraliceylanim doktora gidince parol dışında birşey vermiyor,nasıl oluyor bende mi sıkıntı var.Defalarca gittim her defasında parol
yaraliceylanim rana0234 bilemiyorum hamileyken de emzirirken de hastalığıma göre ilaç kullandım yani hava dahi kullandım. O zaman şöyle yapalım buradan atmayı bilmiyorum Osman gönülal hocanın YouTube videolarında vardı güvenli ilaç listesi emzirirken kullanmak için ben dis sancısı çektiğim bir gece oraya bakıp ona göre ilaç kullanmıştım isterseniz bir bakin sizde
AEgemm rana0234 salgın galiba biz de tüm aile hastayız benim de akmıyor çok fena baş ağrısı yaptı aksa rahatlayacağım diyorum ama yok. Sarımsak bal limon karışımı yapıp yiyin isterseniz
rana0234 AEgemm çok geçmiş olsun evet salgın galiba dediginiz gibi.Sarimsak, bal kürünü yapmaya devam edeceğim çok sağolun🌼🙏
prensesin_annesii rana0234 Sıcak suyu bı kaba koyun içine de vikisden biraz atın üstünüze bişey örtün o buharın üstünde durun biraz hem burnunuz açılır hem baya temizlenir
Cananne12 rana0234 emzirirken bende çok kötü grip olmuştum. En iyi gelen şey, Bal ılık su limon karışımı oldu, günde bir kaç kupa içiyordum. Deneyin faydasını görürsünüz inşallah. Geçmiş olsun
Dlk55blt-rdvn rana0234 sarımsak bal limon karışımı bire bir. Ama bi kaç gün tüketin işe yaramadı diyip bırakmayın