Eşimden ve çocuklardan şifayı kaptım.Afedersiniz burnum hiç durmuyor.İnsallah bana bulaşmaz en azından küçük bebeklerime bakabilirim diyordum ama bana da bulaştı.Lutfen birşey deyin bu burun akıntısıni nasıl durdurabilirim?Bebeklerime bakacak gücüm yok o derece kötüyüm.Parol dışında birşey kullanamıyorum,emzirmeden dolayı.Var mi bir tavsiyeniz?Bir saniye bile başımı öne eyemiyorum su gibi akıyor🤦