BusraElaa ah en büyük sorunumdu denemediğim emzik kalmadı ama Philips avent soothie vanilya lı emziği çıktı son umut onu aldım 7 aylıkken bile tutan varmış benim oğlumda 4 aylık onu tuttu hemen istersen bir dene derim dışarda pahalı instagramda bir sayfadan aldım ben 54 tl iki tanesi kesinlikle öneririm canım