Elmayanaginannesi cok iyi yapmışsınız uykuya geçerken karnı tokta olsa emmek istiycek ve dediğniz gibi emdikten sonrada kusacaktır ben hiç bir zaman emziğe karşı olmadım emziğinde herşey gibi hem faydası hem zararı var ama emzik kolaylık sağlıyor en önemlisi bu ne siz yıpranıyosunuz ne bebeğiniz yeterki sağlıcaklı büyüsünler kendilerini ifade etmeye başlasınlar 🙏🙏