Miracinannesi_ AnnaGloria taklitlerle buluyordur sayenizde yeni yeni bilgiler edindim çok teşekkür ederim 🙏❤️
mevaninannesi23- Miracinannesi_ her çocuk bir olmuyor bebeğim 21 aylık tek kelime bu ara çoğaldı ama ikili kelime daha hiç yok
Femme1 Miracinannesi_ ay inşallah oyledır çünkü yemek yerken sadece cızgıfılm açıyoruz (başka türlü yemez) suan sadece gel dıyor
Miracinannesi_ Femme1 esim de yemek yedirdigi zamanlar sadece cizgifilmle yedirebiliyor bense evde dolana dolana yediriyorum dinlenme kotamda acıyorum😊
Gzide32 Miracinannesi_ hayır gayet normal 2 yaşında 2 li cümlelere başlıyorlar benim bebeğim de erken konuştu 18 aylık ikili cümle şuna 22 aylık üçlü cümle kuruyor baba işe gitti , anne su istiyorum dedem tırla geldi gibi ekran varsa azaltın ya da kesin kitap okutmanızı çok tavsiye ediyorum bol bol konuşun yaptığımız her şeyi söyleyin ni iş yaparken ondan yardım isteyin zamanla daha çok açılacaktır 💐🌸
minikpandam-_- Miracinannesi_ benim kızım 15 te başladı 16. Ayda tam anlamıyla yürüdü. Hiç takılmayın 1 haftada 7 8 kelime öğrendi birden oluyor. Benim kızımında boş kilosu geriden geliyor kilo 9.2 boy 78 di en son. Her çocuk farklı içini ferah tut 🌸
TwinsAndBeren AEgemm evet tabi ki o şekilde zaten sınırlı şeyler söylüyor baba nerede diyorum işe gitti, anne gel, bu gibi birkaç cümlesi var 🫠
[silindi] Miracinannesi_ 20 aylık; hayvan sesleri, baba, mama, dede, fu(su), mu(muz), del(gel), deyze(teyze) bazen de söylenen kelime tekrarları var. Daha cümle yok. Birde kendince şarkı mırıldanır.
Miracinannesi_ [silindi] ay evet o şarkı mırıldanma olayı beni bitiriyor 🥰 burda yazanlara göre iyiymiş canım maşallah
[silindi] Miracinannesi_ Birde Ba(bak), bark(park) bunları unuttum. Doktorumuz 21-22 aylık net olarak cümle bekleriz ikili demişti.
ikibaloglanannesi 21 aylık oğlum; Anne Baba Dede Mö Miyav Havhav Cikcik Hava(annemin adı) Deyze(teyze) Bu(su) Bak Eme(ekmek) Mama Mıs(patlamış mısır ) Gel Hayır Ayy(heyecanlanınca ya da özellikle yolda kedi görünce çok söyler ) Ver Nene Aba(abla) İsmimi çok söyler Ayaba(araba) Bıcı bıcı Pış pış Üfff Bir İki Hadi Aç Alo İkili cümleleri de var anlamsız cümleleri de . Taklit yapmayı çok sever. Birde örneğin kumandayi getirir misin deyince gider getirir. Aloyu getir deyince getirir. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Zamanı gelince yapıyorlar zaten. Çok takmamak lazım:)