Miracinannesi_ anne baba abla pislik hayır su aç mama meme gidelim dur miyav alo dede arı sıcak al ver yok gel çiçek iç ye benim hadi
aklıma gelenler bunlar ikili cümleyse eger anne su , mama ye , alo dede ,hadi gidelim gibi söylüyor ama yeni yeni bu şekilde konuşmaya başladı 10 gün sonra 18 aylık olacak
İnternette o kadar çok şey yazıyor ki insanın içi içini yiyor hep aklımızda acaba geri mi kaldı konusmuycak mi diye düşünüyoruz bana göre benim çocuğumun kelimesi gayet normal ama etrafa veya İnternete bakınca kelime sayısı az