annevebebegiii__ bende var malesef, saç diplerimde yanaklarımda ve burun kenarlarımda soğuk havalarda soyulma hatta bazen kanama oluyor, bana sadece la Roche nin kremi iyi geldi seneler önce cildiye doktoru önermişti hala kullanırım, bir de bi kere kızımın sudocremini sürdüm ertesi güne yara falan kalmamıştı