efeninannnesi annevebebegiii__ evet oluyor ben senelerdir çekiyor um resmen kan akiyirdu sacimdan senelerce kına yaktım saçıma 3 4 ay sonra tekrarlıyordi en son ısırgan otu nu denedim
DenizKusu2023 @annevebebegiii__ Saç için vichy dercos ve prozinc salicade(kahverengi) şampuanları kullanıyorum dönüşümlü.yüzüm için de çay ağacı yağlı sabunla yıkayıp eczaneden aldığım saf çay ağacı yağını sürüyorum. Bana iyi geldi yüzüm için dr önermişti.
Seftaliannesi annevebebegiii__ ben 2 aylıktan beri egzamayla uğraşıyorum o kadar kötüydü ki oğlumun vücudu her yeri kaşıma kaynaklı yaraydı bir sürü ilaç kullandım kortizonlu geçiren tek şey bioderma atoderm intensive balm oldu ama çok düzenli kullanmanız lazım günde 5-6 kere sürün sabrederek geçecek. Hergün yıkadım bu arada şampuansız. Şampuanlarda azdırıyor
civciv53 yasminmomy yok aynı saçım gibi böyle kepek gibi oluyor öbek öbek tabi tarıyorum bu yüzden bir iki tane dökülebiliyor
berrakhsmnlr Bende yok ama oğlumda oldu 4 aylıkken bi kaç ay sürdü kullanmadığım krem kalmamıştı La Roshe Posay Lipikar atopik ciltler için olan kremi birebir egzamaya yenidoğandan yetişkine kadar her yaş grubu kullanabiliyor 5 günde tamamen yok olmuştu
zeyzeyze ozr42 bebegimin kulak arkalarinda vardi. Sudocrem yogun bir şekilde sürdüm tamamen gecti. Yuz için yoğun sekilde sürmedim. Bebek elleriyle temas ettigi icin. Sac içinde hergün yikarsan belli bir sure sonra geciyor.
ozr42 zeyzeyze sudocrem aklımda bulunsun saçımı her gün yıkadımda olmadı şampuanlar iyi gelmiyor. Banyodan çıkıyorum 3 saat sonra felan başlıyo kaşıntı döküntüler .
Beren2323 Saçımda ilk doğumumdan beri yani 5 yıldır var gitmediğim doktor kalmadı ilaç kullanınca geçiyor tekrar çıkıyor
mavili_kelebek Kuru dutu 3-5 dk kaynatın onu sürün sıcak halde bekletebildiniz kadar bi kaç sefer yaptığınız geçtiğini görürsünüz en doğal çözümü bu diğer ilaçlar hep kortizonlu malesefki bıraktığınızda tekrarlıyor.