Poly-ana cansuh Ben emzik vermedim başta sonra bi denedim oğlum da almadı hiçte sıkıntısını yaşamadım bence çok gereksiz birşey sonra birde onu bıraktırmaya uğraşıyorsunuz bugün bi çocuk gördüm dört yaşına yakın hala emzikle geziyor
mihramomm1 cansuh Vermedim hiç eşim bir kaç kez denedi almadı hiç zorlugunu da yaşamadım açıkçası yeni doğan döneminde kuvezde kalmıştı emzirmeye girdiğimde koydukları kuvezin başında vardı orda vermişler ama evde hiç almadı
prensprenses2 cansuh Özellikle uykuya gecışte cok yardımcı olur bence benim cocuklarım tutsaydı da verseydim keşke oglum ögürdü hic tutmadı kızım tuttu ikinci kez verdigimde de midesi bulandı cok aşıri kustu bir daha da vermedim
suheyla92 cansuh bence verilmeli bebek emme içgüdüsü ile doguyor bunu tatmin etmeli ki kendini guvende hissetsin ben 13 gunluktu gece uyumuyodu ağlıyordu denedim tuttu hemen ck rahatlatiyor anneyi de bebegi de.