cansuh Bebeğim 11 günlük doktor verme dedi ama yatağa yatırınca uyanıyor emzik veriyom öyle uyuyo kolay oluyordu siz naptıjız
cansuh ecrinbebe benimki uyuyor da yatırınca uyanıyor işte geri kucağıma alıp emzirmem gerekiyor uyuması için
olduolanlar cansuh ani bebek ölümü riskini azaltıyor, emme refleksini güçlendiriyor ve diş sancılarını azalttığını düşünüyorum
Annecik-06 Bence emzik vermek faydalı bebeklerde kusma sonucunda boğulmaları da önlüyor ama ben ilk başta vermediğimden şimdi emzik almıyor ağzına direk diliyle itekliyor bakalım ne zaman alışacak emziğe 3 ay oldu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala cakebabe Yenidoğan küvezde kendileri vermişti, oğluma emzik. Bize niye verme diyolar ki 🤷
Aklimideliricem Benim büyük oğlan emzik alıyodu küçük hiç almadı bence verin kolaylık gece özellikle. Küçük çok çektirdi bana dkdkdkkd
gg3848 cansuh ben hemen verdim bebeğim çok güzel emiyor hatta emzik sayesinde çene kasları güçlendi daha güzel emdi evet sürekli ağzında emzikle gezmiyor ama kriz anlarında veriyorum doktorum da verebilirsin dedi
Zlm cansuh verdim hastanede hatta çok rahat oluyo bence doğru kullanıldığında kurtarıcı birşey. Doyduktan sonra sakinlessin yada emme dürtüsünu tatmin etsin diye verirseniz birşey olmaz ama açken emzik verirseniz çenesi yoruala ağı için daha az emer