_YanakReisinAnnesii uykusuzanne__ molped beyaz paketli olandan kullanıyorum. Bir tık kalın ama pamuklu olmasından memnunum beni rahatsız etmiyor,tahriş vs veya o ıslaklık hissini yaşamıyorum.
yasminspars uykusuzanne__ kotexe bayılıyrm ama menstralkap alıcam çok zor hr trli ama hijyenik değl pedler