Esoz1110 gece gördüm cok üzüldüm bende
İnşallah istismar yoktur
Keşke boule olmasaydı ama çocuk çok başı boş bırakılmış geceleri 6 yaşındaki çocuğu neden sokaklara bırakıyorsunuz
Baba olacak müsvette de en pahalı sigarayı içiyormuş
Dedede yayında aynısını söyledi benim masamda sigaram sunum bunum eksik olmaz diye çocukları dillendirip alın zıkkım için
İçim yanıyor valla o yavrucağa ve annesine kadında çaresiz kalmış 🥹