Esoz1110 Çok üzüldüm. Annesi çöp topluyormuş geçimini öyle sağlamaya çalışıyormuş tam 7 tane çocuğu varmış . Müge anlının dediği gibi çocuk ziyanlığı . Bu fakirliğin içinde 7 çocuk ne demek . Çocuklar gece vakti istanbul gibi yerde sokakta dolaşıyormuş . Bu kötü zamanda bu çocuklar sokaklarda büyürse maalesef olacağı bu olan çocuğa oldu çok yazık.