mavilibisey bir de bazı çocuklar kurallara o kadar karşı çıkıyor ki, o kadar düzen bozma eğiliminde oluyorlar ki aile de buna çanak tutmuşsa öğretmeni “tü kaka” ilan ediyorlar. bir sınıfta 10 çocuk öğretmenini seviyor, 1 çocuk sürekli böyle şeyler diyorsa ona hemen öğretmenini kötülemek yerine okulda kurallar olduğunu hatırlatabilirsiniz mesela.
ha bir de işin şu boyutu var. lütfen kimse dediklerimi yanlış anlamasın, elbette elinden geleni yapanlar var ama bizim meslekte lisans mezunu olmadan çalışan çok kişi var. 4-6 yaş dini kurslarda, özel kreşlerde çok çalışıyor bunlardan. ve istediği kadar güler yüzlü olsun, bu işin profesyonel bir tarafı var. ondan muaf çoğu. o yüzden böyle saçma sapan uygulamalar duyuyoruz.