Toprak2509 hep böyle postlara yazıyorum. Kızım 2 yıl evvel ki kreşine giderken bir akşam bana yapma dediğimde neden ceza mı verirsin anne? Demesiyle birçok şeyi çözdüm. Ben hiç ceza vermedim ve bu kelimeyi hiç kullanmadım. Hala da vermem hala da kullanmam. Benim söylemediğim bir şeyi çocuğum nasıl bilir? Ne olduğunu nasıl bilebilirdi? Kim ceza veriyor ki sana diye sorduğumda öğretmenim dedi. Bana ayakta durma cezası veriyor. Sınıfın dışında bekleme cezası veriyor dedi. Beynimden vurulmuşa döndüm sabahı zor ettim. Direkt müdürü aradım. Dedim kızım böyle böyle şeyler söylüyor? Yanlış anlamıştır kurumumuzda ceza vermek gibi bir durum asla olamaz falan dedi. Ben sizin kurumunuzun içini bilemem, benim kızım ne diyorsa doğru o dur benim için daha gelmeyecek okula alıyorum dedim. Evime kadar geldiler ikna etmek için. Yanımda stajyerini aradılar öğretmenin güya bana kanıtlamaya çalışıyorlar. Kızım ağlıyor gitmek istemiyorum diye. İşe gidiyormuşumda ondan yapıyor olabilirmişler ne bahaneler uydurdular. Dediğim tek şey benim kızım ne diyorsa doğru o dur oldu. Dua etsinler o okula gittiğimde öğretmen yoktu. 4 yaşındaki çocuğa lise öğrencisi gibi ceza vermek hangi vicdana sığar? Ve kızımın söyledikleri doğruymuş. Kaç tane veli şikayet etti okuldan aldı benden sonra. Onların çocuklarıda aynı şeyleri söylemiş. Üstüne gidin sorular sorun çocuğunuza. Çocuktan al haberi diye boşuna dememişler