havvaturkmen kapıyı kapatıp tabii ki tramva yaşatıyorsunuz. Öğrenilmiş çaresizlikle susuyor. İleride anksetiye bozukluğu, klostrofobi yapabilir. 2 Yaşta uyku gerilemesi var maalesef sabırla geçmesini alışmasını bekleyeceksiniz. Vicdan yapmanızı anlıyorum doğru bir noktaya değinmişsiniz. Çok zor olduğunu biliyorum kendim de yaşıyorum ama az daha sabır ♥️