adaatuna
Gece beslenmesini kesmek icin kollari sivamistim dun 4. Gunumuzdeydik yarım saat 1 saatte bi kalkma olayı biraz azalmıştı ta ki dün 9.ay kontrolünde doktorun daha küçük 1,5 yaşına kadar gece beslenmesinin kesilmesini onermiyoruz gece yarım saatte bir kalkarsa evet bu alışkanlık geri uyut. Ama 2 saatte bi uyanırsa emzir demesiyle sureci tamamlayamadan yarım kaldı. Anlamadım gitti İnternet’e de 1 yaşına gelmeden kesin diyo çözemedim.
Ruya ogununu sordum öyle bir zirvalik yok bu yeni nesil uyku eğitimi verme bilmem nesi çıktı ya uyku öğünü de onlardan biri yapma onu dedi. Ama hiç mantıklı gelmedi cevapları