Kızlar merhaba,
Kızım 1 yaşında akşam 20:00de uyur sabah da 7:30da kalkar ancak çok fazla uyanıyor gece.
Boyu kilosu kan değerleri gayet iyi. Ve ben gece emzirmesini kesmek istiyorum.
Gece beslenmesini böyle kesip yararını gören kesintisiz uyumasını sağlayan oldu mu tecrübeleriniz neler nasıl yaptınız?