Rwerdst fashiongirll5353 cuma günü yaptırdım. Oğlum 5 ay 20 günlük şuan. 5080 tl ödedim ikisine. Gece yatarken calpol verdim yinede ateşi 38.3 oldu. İlaç geç etki yaptı sanırım sonrasında düştü daha çıkmadı ateşi. Bir de sağ bacağında iğne yeir kızardı o kadar başka bir yan etki görmedim
Rwerdst afraybars1 daha cuma günü yaptırdım ikisine 5080 ödedim. Yeni zam geldi ilaçlara. Bu fiyat olmasına imkan yok. Çünkü 3 ay önce oğlum hasta olmadan da yaptıracaktım o zaman bu fiyattı
afraybars1 Rwerdst temmuzda bexseroya 2020 TL verdim eltimde oğluna nimenrix yaptırdı 1890 TL verdi yeni zam gelmişse bilemem ama 3 ay önce öyleydi
cansmes fashiongirll5353 merhaba kızım 3 aylık, ekim 24 ünde rota ve menenjit birlikte yapıldı. Bexero ateş yapmadı. Aşı yeri mercimek kadar sertleşti o kadar. Normalde vücut ısısı 36-36,5 gibi. Aşı günü 37,3 ü gördüm o da ateş sayılmıyor zaten
Rwerdst afraybars1 evet 3 ay önce o fiyattı zaten aksini söylemedim. O tarihte de yaptıracaktım oğlum hastalandı yine kalmıştı. Yeni zam geldi fiyatlarına %20 oranında olması lazım hatta. Baya bir paylaşıldı her yerde 🤗
Asyaamerve fashiongirll5353 hicbi fikrim yok. Kağıda 14 aylık 15 aylık bide 30 aylık hatırlatma dozu yazmıştı doktorumuz. Başka bilgim yok bu konuda
sebebiyok fashiongirll5353 bu cumartesi ikisini birlikte yaptirdik 13.y asisi olarak hicbir yan etkisi olmadi toplamda 4600 küsür ödedik