ecrinbebe Sanemim gene de sorabilirsiniz çünkü herkeski aynı değil belki sizinki daha erken toparlanmıştır
ecrinbebe Sanemim evet sor takarlar belki eğer toparlanmışsa dediğim gibi toparlanmamışsa kayıyormuş ondan boşuna acıyı çekme sana bırakıyor çünkü takın genede dersen takıyor
MinikPandam_ zelalyngn sıfır acı valla hiç anlamiyorsun. smear alinmasi gibi bir islem. benim takildiktan sonra ağrım da olmadı ama sürekli ara kanama oluyor bir süre.
35izmir35 Bişey sorucum kadın doğuma randevu aldım gittim direkt takar mı benim için çok önemli bu iki bebeyle zor olucak gidip gelmesi hemen takılması çok iyi olur bilen cevap verirse sevinirim 🥹