svncgldgn canım benimki de 6 aylıkken küçük küçük emekliyordu 5 buçuk aylıkken dediğiniz gibiydi gidemediği için sürekli mızmızlanıyordu dönüyordu ama gidemediği için sürekli bi ağlama mızmızlanma oluyordu emeklemeye başlayınca azaldı yani şimdide ben odadan çıkınca bazen ağlıyor ama genelde peşime takılıyor 😂😂 7 buçuk aylık şuan 6 buçuk aylıkken emeklemeye başladı iyice sizinde emeklemeye başlayınca azalır biraz daha ama kucak ve sizi isteme durumu geçmiyor sanırım yani küçükler daha 😂