6 ay 8 günlük bir oğlum var karın üstünde hemen mızmızlanmaya başlıyor ama dönüyorda karın üstüne sonra mızmızlanıyor henüz sürünmüyor nadiren oldupu yerde yönünü çeviriyor, önüne ne oyuncak koysam 1 2 dk ancak oyalanıyor oturuyor yine aynı odadan çıkınca da ağlamamız vardı bu normal evet şimdi odada dururken yanından uzaklaşınca ağlıyor bu ne zaman geçiyor bi emeklese artık bi sürünse istiyorum sürekli kucağımda ordan orya burdan buraya taşımaktan çok yoruldum ağırlaştı da artık 🥴🤕