1Dost 3452 hazır şark konusu açılmışken sorayım. Eşime yazılı belge gelmiş artık İstanbul’da 5 senesi dolan direk Doğuya gidicekmiş normalde 10 seneye kadar kalabiliyodun ondan sonra baska yerlere atanıcakmıssın bidaha emekli olunca İstanbul’a gelicekmişsin. Diğer illerde yaşayanlar icin nasıl bilemiyorum. Duyan varmı? Biz daha hiç sarka gitmedik istanbulda 5. Senemiz erteliyoruz suanlık
Nebicimanne 1Dost emekli olunca nerde yasayacagimiza egm mi karar veriyor sacma geldi bana bizde 5 yildir istanbuldayiz boyle bi yaziyla karsilasmadik
Deletedmom110 Durumoms kaç senedir polis eşiniz? Bende hayaller kuruyorum kendi çapımda. Deprem korkusuna İstanbul’dan gitmek istiyorum da.
Durumoms Deletedmom110 5 senedir polis her sene yaptı ama göndermiyor bide 10 seneden önce göndermezler söylentisi var🙆♀️
Kybele 3452 normalde bakan torpili ile gelinir buraya, o kadar söyleyeyim yani 😂 ama işte Hakkari dönüşlüyüz, allah yüzümüze güldü kızımın şansına geldik. Gelirseniz ne ala.
Mom10 3452 Çok zor gerçekten.Burda gündüz genelde kaloriferler yakılmıyor klimayla ısınıyoruz ve o kadar sık elektrik kesintisi var ki malesef.Küçücük kızımla buz gibi evde yaşıyoruz resmen.Ve ne hikmetse elektrik kesintisi yalnızca memurların oturduğu mahallede oluyor.Akıl sağlığımızı yitirmeden bitiririrz inşallah.Ama iyi tek bir yönü var oda 3 yıl olması bizim7 ay bitti.
Durumoms Deletedmom110 bende durmak istemiyorum bebeğim sürekli okul değiştirmesi i istemiyorum oluş zamanı düzenimizi kurmuş bi şeklde batıda ailemn yanında olmak istiyorum ama böyle giderse olmıcak😞
Twinkle 3452 8 senedir istanbul da görev yapıyor eşim. Şark görevini istememize rağmen göndermiyorlar. 🤷♀️
Cangul Twinkle benim eşimde 3 yıldır ankardaydi istememize rağmen bu sene sirnaga tayin cıktı ve agustostan beri burdayiz çok değişik bir sistem