3452 Yorgunanne1 gerilmiyorum aksine gitmek istiyorum ben ya 😅 yeni bir yer yeni bir yaşam arkadaşlık çekici geliyor 😅😅
Berii İstanbuldayız bizde, burda eşimin ailesinden hiç kimse yok benimde sadece bi Ablam var 25 günlük bebeğim var, inanılmaz bunalıyorum şu sıralar 😪
Gundogduu 3452 biz daha tercih yapmadik eşim 6 senedir ıstanbulda gorevde göndermediler doğuya bu sene gitme ihtimalimiz çok yüksek hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Zeynur6 Benim eşimde Hakkari şemdinlide ben yanına gidemedim zor olucagi için ben kayınvalidemle yasiyorum ve eşim tayinleri yazdı artık neresi çıkarsa yazdığı yerler Ankara Balıkesir Bursa Manisa Niğde bor İzmir Elazığ Konya burları yazdık kaderimiz de neresi hayirlisiyla hangisi çıkarsa mayis Haziran gibi aciklaniyomis
Deletedmom507 Gymy kaç yıldır istanbul dasınız bizim bu yıl 10 olacak ama hala gondermiyorlr bu sefer de biz istemiyoruz gonderseler
Gymy Deletedmom507 Hadii ya baya olmuş sizin bizim 3 buçuk sene oldu her sene yazıyor eşim ama çıkmıyor
SeymaninMasali 3452 cok guzel bir Yer bence kucuk ama hersey var burda merkezde kaliyorum ben hersey elimin altinda Bir polis icin cok ideal bir sehir burasi bizde sark gorevini yaptiktan snra yine buraya gelmeyi dusunuyoruz ama bakalim hayirlisi herseyin 🤗
Deletedmom507 Gymy eşimde yazıyor ama çıkmıyor bu yılda çıkarsa kızımın sağlık durumundan dolayı burada kalacağız istanbul dan kolay kolay göndermiyorlar bazen gonderseler de ger tekrar istanbul a atama durumu olabiliyor o yüzden tekrar gelmemek için 10 yılı doldurmak mantıklı diyor eşim çoğu arkadaşını geri tekrar istanbul a göndermişler
Gymy Deletedmom507 aaaaa cidden mi valla nasıl iş anlamıyorum ki çok geçmiş olsun bu arada rabbim tüm hastalara şifa versin 🤲Hayırlısı olsun hakkımızda eşiniz ne polisi kaç yıllık polis memuru
Cangul Biz bu sene sırnak/cizreye tayin cıktı.. sirnagin merkezinden bile gelişmiş bir yer hastanesi kafesi felan var havalimanida yakın cizreye gezilecek yer yok ama 3 yıl burdayiz başka yerde 6 7 yıl yapmaktansa burda 3 yıl bitirip gidicegiz inşallah..hakkari daha kotuymus sirnaktan öyle duyuyorum..
Mom10 3452 Çok zor gerçekten.Burda gündüz genelde kaloriferler yakılmıyor klimayla ısınıyoruz ve o kadar sık elektrik kesintisi var ki malesef.Küçücük kızımla buz gibi evde yaşıyoruz resmen.Ve ne hikmetse elektrik kesintisi yalnızca memurların oturduğu mahallede oluyor.Akıl sağlığımızı yitirmeden bitiririrz inşallah.Ama iyi tek bir yönü var oda 3 yıl olması bizim7 ay bitti.