kader539_ ayy bu bende de var😳 o yeterince duymamaktan mı oluyor? Eşimle bazen bu durum yüzünden tartışıyoruz, ben çok mu hızlı konuşuyorum diyor, hayır ben anlamıyorum diyorum😁 duymamak olarak tanımlamamıştım bu durumu hiç ama cidden şu an düşünüyorum da ben konuştuğum herkesi bazen tekrar ettiriyorum🤔