meva_moms birbebekle 8 yıl önce 2006 da oldum burun amaliyatı ben çok memnunum burun ucunda çökme düşme olmadı istanbulda oldum dr alpaslan yıldırım genelde yurt dışından hastaları insta da bakabilirsiniz
Gamzosgamzos birbebekle olumlu yönde etkiledi 🤣🤦 bilmiyorum bazı insanlar hemen alışamıyormus ama ben hemen alıştım çok istediğim bir ameliyattı
ilenalemin birbebekle ben de pandemide yaptırdım.krndime yaptığım en büyük iyilikti diyebilirim.benim de psikolojimi çok etkiliyordu.yan fotografl bile çekilemşyordum.keşke bu kadar beklemeseymişim dedim hep.hç düşünmeyin yapın.çok mutlu olacaksınız
ilenalemin Ben 7bine olmuştum 😂😂 şimdi kim bilir kaç para ya her şeyi zamanında yapacaksın yoksa paran uçuyor
rumeysaaaa44 birbebekle ben İstanbul’da yaptırdım doktorumun adı Alperen Akpınar istgramı var bak istersen çok iyi ben çok memnunum