Benim oğlumda yarim sünnetli doğdu gecen ay muayene için götürdüm fakat doktor 12 ile 18. Aylar arasında yaptirmamjzi önerdi bize sizin ki kötünün iyisi dedi şu an 8. Aylik oglum yaza kadar beklicez Mersinde arayış içinde olan varsa Şehir hastanesinde Arman Bey var işin ehli hocamız tavsiye ederim google yorumlarına bakabilrisnz