tazemom53 bence erkenden söyleyin. Ben ilk ameliyat dediğinde söylemiştim. Serviste boş oda yok dediler ameliyat sonrası 4 saat çift kişilik odada kaldım başka bir aileyle çok zordu yani dayanamadim oda çok sıcaktı havalandırma yok çok küçük oğlum ağlıyor tam ilaç yapıyorlar uyuyor diğer çocuk ağlıyor kabus gibiydi. Asistanlar ameliyatta olduğu için yer ayarlayamadilar iletişim kopukluğu oldu Sonra eşim meydana muayenehanesine gitti durumu anlattı yarım saat içinde geçtik tek kişilik odaya