@minikkka
Devam edin diye söylemiyorum yanlış anlaşılmasın lütfen ama ben hala 8. Ay uyku gerilemesi dönemine giriş yaptığınızı düşünüyorum 😔 yani emzikten bağımsız da uyku konusunda sorun yaşarsanız bu konuda ile ilgili postlarda belki işinizi kolaylaştıracak bir şey bulursunuz, ya da süreci tanır öyle bir yol izlemek istersiniz diye etiketledim. Yine emzikle devam edin ama uyku gerilemesiyse 1 2 hafta sürebilir ki inşallah sürmez 🙏