Kızım doğdu doğalı uyku problemli bir çocuk ama 8.ay atağında delirmeme ramak kalmıştı. Dakka başı sabaha kadar uyanır bağırarak ağlar. Uyutmaya çalışsan geri hiçbir yöntemle uyumaz 3 hafta sürmüştü ama sonraki 1 yaş atağı 11.ayda başlayıp tam 1 ay sürdü o da inim inim inletti. Allah yardımcınız olsun.
Biri bitiyor biri başlıyor dipsiz kuyu bu ataklar.