Çocuğu gelmiş 4 yaşına hala aylık yazan anneler var bir bana mı acayip geliyor acaba ,😑🤦🏼 herneyse sorunun cevabına gelecek olursak kızım diğer ay 6 yaşına giriyor ,soruları ve uzun uzun konuşması bunaltmiyor desem yalan olur hiç ama hiç susmuyor yani hiç acele etmeyin bir başladı mı hiç soruları bitmiyor 😬