Bu soruyla çok karşılaşacaksın dendi ama 2 yaş 3 aylik. Bi kere dahi bu nediye soru sormadı. Bu anormal bir durum mu gelişimi yavaş mi acaba. Konuşup kendini ifade edebiliyor çat pat. Eline aldigi seylerin ismini soyluyor ornegin anne bak uçak diyor vs vs. Sizin cocuklar bu donemde nasıldı ? Endişelenmem normal mi 🙂