denizkiziumay merhabalar size bir şey danışmak istiyorum. Evlenirken bana Talasemi taşıyıcısı teşhisi konuldu. Eşimde bir şey çıkmadı. Oğlum var 19. Aylık demir depoları bomboş çıktı 9 aylıkken de bomboş çıkmıştı hematolojiye götürmüştük ferro sanol kullandık düzelmişti. Şimdi yine boşalmış ferro sanol başladık değerleri biraz yükselince genetik test yapılacak doktorumuz muhtemelen o da taşıyıcı dedi. Sorum şu taşıyıcı olduğu için sürekli demir ilacı mı kullanıcak?