Bugün 2 yaş kontrolü için kızımı özel hastaneye götürdüm , kızımda demir seviyesi aşırı düşük,zaten çok kısa ve zayıf bir bebek doktor bir endokrinoloji görsün dedi ayrıca kan tahlili yapınca bu durumdan bahsetti hemotoloji de bir görsün dedi var mı aramızda böyle bir durum yaşayan süreci anlatabilecek 😞