Gizem111 bebeğim 2 haftalık daha oda aynı durumda burnu tıkandıkça 4-5 damla serum fizyolojik sıkıp çekiyoruz , sağ tarafı çekersek sol tarafı kapatıyoruz o şekilde onun dışında nebilüzatöre serum fizyolojik koyup hava veriyoruz. 1 haftadır her gün doktordayım durumu takip altında olsun diye doktorun özellikle söylediği burnu tıkandıkça temizleyin ciğerine inmesin, ciğerine inerse yatış vermemiz gerekir ve sizden ayrı kalmak zorunda yatış yaparsak çünkü ufak bebekler kendi başlarına zor atlatabiliyor ciğerine inerse 5 gün oldu ciğerine inmeden atlatmaya çalışıyoruz bizde