Bence acil doktora gidin. Benim bebeğim 4 aylık grip oldu sonra bronşite çevirdi. Bir hafta acilde kaldık. Küçük olduğu için göndermiyorlar zaten ilerleyince. İlerlemeden gidin. Bebekler ağızdan nefes almayı da bilmiyorlar ilk aylar. Ben günde 10 dan fazla yaptığımı bilirim burun yıkamayı şırıngayla. Doktor yapacaksın hiç bir zararı yok gerekirse saat başı burun tıkanıklığı çok önemli dedi.