AEgemm merhaba sizin önceki mesajlarınızı da görmüştüm bir şey sormak istiyorum size kızım 2 ay erken doğdu şu an düzeltilmiş 7,5 aylık ama kızım bezini kıyafetini değiştirirken bazen durup dururken bacaklarını kasıyor yani taş gibi yapıyor hareket ettiremiyorum ama ayaklarını gıdıkladığım gibi bırakıyor sizin kast ettiğiniz kasılma nasıl bir kasılma ayrıca sol elini yumruk yapıyor(baş parmak avuç içinde değil ayrıca her şeye uzanıyor bu elini de kullanıyor ama genelde yumruk tutuyor) nöroloji ve ortopedi doktorlarına götürdüm bir sıkıntı görmediler ama aklımda hep şüphe var kafayı yemek üzereyim bebeğimi sürekli incelemekten yoruldum bu arada desteksiz oturma dönme baş tutma sürünme var başka doktora götüreyim mi bilmiyorum eşim kızıyor artık sürekli doktorlardayız diye şimdiden teşekkür ederim