momm_ ben bebeklerde genelde parmak ucu yürümesi görüyorum yeğenim 3,5 yaşında kız o da arada yürür zeka olarak muhteşem iyi otizim de değil ayrıca geç yapması normal ki her bebek aynı değil kimi 4 ayda diş cıkarır kimi 1 yaşında kimi erken yürür kimi geç bence üzülme çağırma böyle şeyleri görümcemin kızında var belirtisi 9 yaşında o daha kubdaktayken telefon ekrana maruz bırakmış ama kabullenmiyorlar otizimli olduğunu