kivancmamii maalesef ülkemiz bu konuda çok sıkıntılı politika uyguluyor. İllegal olan bir şey yok bu arada bizim rapor alma hakkımız var onu kullanıyoruz. Ben de okulda memurum bi öğretmen bu süreci 2 dönem gelmeyerek sürdürdü idarecilerim aşırı kinlendi kadına. Ücretsiz izne ayrılsın hak yemesin diyorlardı. Halbuki hak yemiyor yasal hakkı rapor almak :/
Kadın doğumda doğumuma giren doktora gideceğim bakalım verecek mi