Tutaste_ benim kızım da öyle. 1 aylık olduk hâlâ kusuyor. Gazını çıkartırken bile kusuyor. Bazen memede kusuyor. Fışkırır tarzda değil ama dolu dolu kusuyor. Doktor da fazlanın fazlasını kusuyor dedi. Çünkü kilo alımı çok iyiydi. Az az sık sık besle dedi. Beslerken de ara verip gazını al sonra emzir dedi. Bazen azalıyor bazen de aynı. Alıştım mecbur bu duruma. Ne yatak kalıyor ne kıyafet