Tutaste_ 21 günlüğüz her emdikten sonra kusuyor ıkı gündür mama vermemek ıcın dırendım ama dun verdım bı rahat uyudu. Mamayı kusmadı emzirince kusuyor. Başına gelen varmı sütün tadındamı bısey var anlamadım tahın helvası yedim çok süt yapsın diye o mu dokundu anlamadım sünirlerim cok bozuldu ıkı gündür ne uyuyor ne doyuyor
BenDiyeBiri_ Tutaste_ bizde 24 günlüğüz benim bebede kusuyor ama ben soğuk bişey yediğim zaman farkediyorum kusuyor tahin helvasıbdan başka ne yediniz ona dikkat edin
bisenakillisinzaten Tutaste_ her emdikten sonra kusması normal çünkü fazla geliyordur önemli olan nasıl ve ne kadar kustu. Nasıl kusuyor mesela fışkırarak mı yoksa normal şekilde mi bir ağız dolusunu kusuyor yoksa az mı kusuyor ?
hamzaninvalidesi Tutaste_ Benim bebeğimin üçüncü ayı doldu hala kusuyo bazen azalıp bazen artıyo. Bugün de kusmuğunda ufak bi iki yeşil leke vardı bilgisi olan anneler yorum yapabilir mi? İlk bebeğim. Gelişimi gayet iyi sadece anne sütü alıyo
Tutaste_ BenDiyeBiri_ aa biiliyprum seni. Kız cidden bişey yemiyorum oyle normal ev yemegi sabahta normal kahvaltı. Cidden oyle saçma sapan bişey yemiyorum helvayısa sut yapsın dıye yıyorum bugun yemiycem bakalım kusucakmı doymuyo doymadıkca emiyo süt yettiremiyorum mama vermek hiç istemiyorum sütüm var cünkü kustukca kalmıyo işte
bisenakillisinzaten Tutaste_ çökelek gibi kusması sütünüzün yaradığını gösteriyor. benim kızım da neredeyse bir 6 aylık olana kadar çok kustu sonradan düzeldi şükür şimdi 9 aylık kusuyor ama eskisi kadar kusması yok
Tutaste_ bisenakillisinzaten cokelek cok nadır kusuyp hep sulu kusuyor buara o neden olabılır acaba sütü cıkarıyor hep
snmrdy Gazını tam çıkartamıyor olabilirsiniz. Bir süre kucağınızda dik tutun yemek boruları gelişmediği için hemen yatırdığınızda kusma ihtimalleri çok yüksek yatırdığınız yeride biraz dikleştirin ya da reflü yatağı diyorlar onlardan kullanabilirsiniz bazen bebekler ortada hiç bir sebep yokkende kusabilir fışkırtarak kusmadığı sürece korkacağınız bir şey olduğunu düşünmüyorum
Tutaste_ snmrdy reflü yatağım var bugun tekrar kullanmaya başladım. Gazını cıkarıyorum bı kac kere gegirmesini bekliyorum gazlı bi bebek cünkü bide. Son yol doktora gidicem bulundugum yerde hastane cok uzak vasıta yok arabamızda yok taksı parası dünya tutuyo oyuzden buraya soruyorum bende yarında boyle olursa gidixem doktora artık
Tutaste_ bisenakillisinzaten insallah insallah. Benim ilk cocugum hiç bişey bilmiyorum çevredekiler anca hurafeleri soyuluyor baska bi işe yaramıyolar. Buraya yazıyorum bende 🙍 doymayınca cok darlanıyorum geceleri ozellikle
AlinRabia Tutaste_ bnm kızımda oyle cok kusmasından acıle gıttım doktor gazı var dedı damla basladı suan cok kusmuyor az az kusuyor dunde bır ıkı kez çok az kusuyor bazen de çökelek seklınde kusuyor fazlasını atıyor diye dusunuyorum cunku doymak bılmıyor gıbı sureklı emıyor ama kılo alımı gayet ıyı doktorumuz sutun yarıyor kılo kaybı yok o yuzden bu durumlar normal dedı
bisenakillisinzaten Tutaste_ gazını tam çıkaramadığında da kusma çok olur mutlaka gazını çıkar, reflü yatağı kullan, Bir de bence şimdilik bebeğine alerji yapacak şeyleri çok yeme süt yumurta vs., dediğim gibi biraz yıpratıcı bir süreç ama zamanla düzeliyor
Gul-42 Tutaste_ trendyolda kafa yastıgı yazarsanız cıkar hem kafası ıcın hemde sırt ustu yattıgı ıcın bebek ya
0263 hamzaninvalidesi benim bebeğim de 3 aylık. Son bir haftadır kusuyor ama hafif katı şeklinde. Anne sütü yarıyor diyenler çok. Fakat bugün ilk defa siz gibi yeşil sarımsı bir nokta gördüm acaba sebebi nedir bilen arkadaşlar varsa aydınlatırsanız sevinirim ♥️