tevhide37 pembe-patiik benim bebeğimde gazlıydı aşırı herşeyi denedim ama tek çareyi kimyon tozunda buldum suyunu bebeğime içirdim anca öyle atlattık
pembe-patiik tevhide37 kimyonu kendim içiyorum yemeklere koyuyorum ama doktor asla bebeğe verme dedi. Bünyesi kaldıramazsa sağlık sorunları ortaya çıkar dedi. Bir süre sonra geçecek inşallah sabretmeye çalışıyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🌸
cananelisa pembe-patiik gece kıvranmaları her gece varmı benim kızım her hece kıvranıo hep başondayım bitmicel gibi sürekli kıvranıo sabaha kadar
pembe-patiik cananelisa evet neredeyse her gece var. Çok nadir olmadığı. 4 ay 7 günlük olduk bu güne kadar maksimum 3-4 gün rahat uyumuştur onun harici hep gaz sancısında kıvranıp uyanıyor. Masaj yaptım, damlalar kullandım, sürekli kimyon içiyorum yemeklere koyuyorum banyo yaptırıyorum yok geçmiyor.
pembe-patiik 2262024 aynı durumdayız Allah yardımcımız olsun. En çok meme reddinde zorlanıyorum. Hem emmek istiyor hem kendimi geri atıyor çığlık kıyamet ağlıyor çok zorlanıyorum. Nasıl bir çözüm bulacağız buna ya
sura_asel pembe-patiik benim kızım da kolik,zeytinyağına kimyonu döktüm banıp yiyorum her emzirme öncesi gaz masajı yapıyorum bi dönem kucağımda uyudum hep yüz üstü rahat ediyordu. Bir de reflü yatağının kiraz çekirdeği var onu fırında ısıtıp ayaklarının altına koyuyorum artık. Prebiyotik ve gaz damlası da kullanıyorum. Meyve olarak sadece elma yiyorum kuru kayısı yediğimde ona da iyi geliyor. Geçenlerde portakal yedim çocuk mahvoldu.
pembe-patiik sura_asel bizimki yüzüstü yatmayı hiç sevmiyor. Kemeri denemedim bir alıp denerim. Bizim asıl sorunumuz meme bagımlılıgı. Aşırı derecede bakımlı doktorumuz seni emzik gibi kullanıyor dedi. Aşırı emdiği için sürekli gaz döngüsü oluyor. 1 ay öncesine kadar uyku harici hep memedeydi biraz biraz uzaklaştırdım. İnşallah zamanla tamamen geçer sancılar. Sancı bitse uykusu da düzene girecek sancı olmadığında uyuyor çünkü bunu gözlemledim.
sura_asel pembe-patiik yaa benimki de tummy time sevmiyor göğsüme alıyordum hala öyle yatmayı seviyor. Aynılar desem… reflüsü var kusmamak için sürekli dilini çiğneme hareketi yapıyordu 2satte bir emiyordu doktor emme aralığını aç hazımsızlık yaşıyor dedi 2bucuk saat bazen 3saatte bir emiyor bunu 2.ay kontrolünde demişti şimdi 3.ay bitti tam oturmadı bile duzeni emerek uyumak istediği için.. emzik veriyorum uyuturken sürekli emmiyor emzigi de
sura_asel pembe-patiik inşallah işe yarar ya daha atak başladı bizimkinde ama denk geldikçe okuyorum hafizaya atıyorum 😅 işe yaradığında bilgi verirseniz sevinirim 😬
pembe-patiik sura_asel ay bizimkine denedim uzun süre emzirmemeyi mümkün değil krize giriyor ağlıyor kendini kitliyor. Olabildiğince oyalamaya çalışıyorum. Emzik almıyor kaç çeşit kaç marka denedim yok almadı. Emzik alsa rahatlayacağım çünkü sırf emmek için emiyor 😂 şimdi de alt dudağını emmeye başladı ☺️ geçer inşallah bu günlerde
pembe-patiik sura_asel bizde atak sürecindeyiz. 3 buçuk aylıkken başladı 4 ay 7 günlük olduk hala devam. Meme reddi, saat başı uyanma, aşırı mızmızlanma, sürekli ağlama, yalnız kalmak istememe böyle uzayıp gidiyor ☺️ Allah yardımcımız olsun 🥰
sura_asel pembe-patiik amiiiiiiinnn 3ay 1günlük şuan inşallah belli etmeden atlatırız gaz derdinden benim kol şişti zaten 🙄
Umaydede12 mom97X düzene binmesini bekliyorum bende aynı durumdayım 5. Aya girdik artık yabancı bir yere gidince ağlıyoe durmuyor evden çıkamıyorum uyumuyor uykuya dalamıyor ne yapıcam bilmiyorum
pembe-patiik tevhide37 herkesin kendi tercihi saygı duyarım 🌸 insan çaresiz kalınca her yolu deniyor . Rabbim evlatlarımıza sağlık versin inşallah kolaylıklar atlatalım bu dönemleri 🌸