Kızım 4 ay 11 günlük. Günlerdir 4. ay atağıyla uğraşıyoruz vallahi mahvolduk.. Aşırı huysuz mızmız ağlıyo hep. Uyutamıyorum, tam uyuyo diyorum hemen kalkıyo, kalkınca da uyuyana kadar huysuz ağlıyo. Artık sinirden yorgunluktan napacapımı bilmiyorum. Çok kötüyüm.. ne zaman geçecek bu atak Allah aşkına ya